societat
La Policia Nacional ha detingut 5 persones, en relació amb la mort d’un treballador que va tenir un accident laboral el passat mes d’agost, a la piscina municipal de Son Roca, a Palma. Entre els detinguts, hi ha l’administradora de l’empresa que s’encarregava de l’obra i l’administrador de l’empresa subcontractada. Els investiguen per homicidi imprudent i delicte contra els drets dels treballadors. També varen detenir dos empleats que hi feien feina sense contracte per omissió del deure de socors i un tercer per falsejar els documents de prevenció de riscos laborals. El treballador, de 54 anys, va morir quan va caure d’una bastida de 7 metres d’altura. Els investigadors varen comprovar que no reunia les condicions de seguretat adients i que els frens presentaven deficiències.
Cercador |
Les Illes arriben avui als 56.000 casos confirmats de Covid-19. Es manté la tendència a la baixa de nous contagis: 57 notificats en les darreres 24 hores.
Mallorca passa de nivell 4 al 3. La restauració recupera el servei a les terrasses fins a les 17 hores,...
El municipi mantenia les versions castellana i catalana (Mahón/Maó), que el 2012 va introduir el PP quan governava el consistori
La desescalada a l'illa serà "lenta" i es farà "amb prudència"