Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
S'emportaren un quilòmetre de cablejat, per valor de 12.000 euros
204
Agents de la Policia Nacional a Palma, han detingut aquest dilluns a dues persones, un home de 44 anys i una dona de 38, com a presumptes autors d’un delicte continuat de
furt de cablejat elèctric. Els presumptes autors prenien el cable de l’enllumenat públic dels barris palmesans de La Vileta, Son Flor, Son Anglada, Son Xigala, Son Rapinya i Secar de la
Real.
El grup de robatoris de la Policia Nacional havia rebut més de 30 denúncies d’una empresa encarregada del manteniment de l’enllumenat públic de Palma. Els fets varen tenir lloc des de maig fins a juliol. En tots els casos, deixaren al veïnat amb els carrers a les fosques.
Els agents han esbrinat que darrere dels robatoris hi havia un home que es feia passar per empleat d’una empresa de manteniment, de la qual havia estat acomiadat, precisament per furtar coure. De fet, encara hi duia l’uniforme. L’altra persona l’ajudava i l’acompanyava a vendre el material.
Els presumptes lladres sempre prenien el material de les arquetes, actuant, de vegades, al mateix carrer. Aconseguiren aplegar més de mil metres de cable, per un import de prop de 12.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural