Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La detenció va tenir lloc durant un control rutinari dissabte passat a l'entrada del poblat
Imatge d'arxiu.
105La Policia Nacional ha detingut dos homes i una dona d’entre 35 i 60 anys com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues a Son Banya. Els fets, segons ha informat el cos policial va tenir lloc durant un control rutinari el passat cap de setmana a l’entrada del poblat.
Un dels arrestats era dins una caseta al camí d’entrada; va ser sorprès amb marihuana, diferents armes blanques i utensilis per manipular diferents substàncies estupefaents. Al mateix temps, varen comprovar com altres dues persones intentaven amagar-se i deixaven una bossa en una teulada. També varen ser arrestades, ja que a l’interior de la bossa hi havia cocaïna i doblers.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13