Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Els arrestats, dos homes i una dona, haurien comès delictes contra els drets dels ciutadans estrangers i de falsedat documental
Dos homes i una dona han estat detinguts a Inca per empadronar-hi de manera fraudulenta 85 estrangers. Els arrestats haurien comès delictes contra els drets dels ciutadans estrangers i de falsedat documental.
Concretament, fins a 500 euros és el que arribaren a pagar els immigrants a canvi de poder empadronar-se al municipi inquer. A més, en alguns casos, tot i cobrar-los, no varen arribar a formalitzar el tràmit municipal. El fet de disposar de certificat de residència facilitava als immigrants l’accés a la carta de serveis públics.
No es descarta que hi hagi més detencions els pròxims dies.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament