Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Ha ingressat a la presó a l'espera de ser extradit a Finlàndia
Fotografia d'arxiu de la Policia Nacional
230La Policia Nacional ha detingut a Eivissa un ciutadà finlandès sobre el qual hi havia una ordre europea de detenció i extradició emesa per les autoritats del seu país per haver comès estafes mitjançant el mètode de suplantació d’identitat conegut com a “vishing”.
Segons ha informat la Policia Nacional en una nota, l’operació, desenvolupada per agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (UDYCO) de la comissaria d’Eivissa en col·laboració amb les autoritats finlandeses, va permetre localitzar el fugitiu en un hotel de l’illa. El detingut, considerat responsable d’una sèrie d’estafes, suplantava la identitat de bancs i altres entitats comercials per obtenir informació i contrasenyes de les seves víctimes simulant una situació urgent.
Durant l’operatiu, els agents també van intervenir un telèfon mòbil que és analitzat per comprovar la seva possible relació amb les activitats delictives. L’home ja ha estat posat a disposició judicial i ha ingressat a la presó, a l’espera de ser extradit a Finlàndia.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja