Després de passar a disposició judicial, ha quedat en llibertat amb càrrecs
Detingut a Palma un home de 65 anys amb més de 2 milions de fotografies i vídeos de contingut pedòfil. Concretament, ha estat el grup de Delictes Tecnològics de la Policia Nacional, qui durant el patrullatge rutinari de les xarxes utilitzades per compartir aquests arxius, ha trobat els documents.
Primer, han monitorat diverses connexions realitzades des d’un mateix domicili de Palma, i des d’on s’havien descarregat i distribuït entre juliol de l’any passat i principis d’aquest, prop de 15.000 fotografies i vídeos de contingut pedòfil. I després d’obtenir l’ordre judicial, han escorcollat la casa de l’arrestat, de 65 anys i que convivia amb la seva mare d’edat avançada. L’home s’ha mostrat col·laborador en tot moment i ha lliurat als investigadors l’ordinador portàtil des d’on descarregava i distribuïa el material, a més d’un disc dur extern on hi havia, aproximadament, 2,2 milions de fotos i vídeos de contingut pedòfil, classificat per categories i especialitats. L’home ha dit als agents que desconeixia que el consum d’aquest material era delicte. Tot i així, ha estat detingut i conduït davant el jutge de guàrdia, que ha decretat llibertat amb càrrecs per a ell.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella