Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Altres implicats en la brega que va precedir a l'agressió varen ser detinguts, però el principal sospitós continuava sense ser localitzat
128
La Policia Nacional ha informat de la detenció d’un home de 40 anys com a presumpte autor del tret que va ferir de gravetat una dona de 24 al barri de les Meravelles de Palma la matinada del 17 de setembre.
Altres implicats en la brega que va precedir a l’agressió varen ser detinguts però el principal sospitós continuava sense ser localitzat tot i que la pressió de les forces de seguretat amb el seu entorn social i familiar ha fet que finalment s’ha entregat.
Podria enfrontar-se a un delicte de temptativa d’homicidi i de tinença il·lícita d’armes. La dona va rebre el tret a l’espatlla i va haver de ser ingressada a l’UCI de Son Espases per ser tractada de la ferida.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle