Se'ls imputa la comissió de 20 robatoris de rellotges d'alta gamma per tota l'illa, valorats en més de 800.000 euros
La Guàrdia Civil ha detingut un home, de nacionalitat romanesa, pertanyent a la coneguda ‘banda del Rólex’, com a presumpte encarregat de facilitar els allotjaments i vehicles als altres membres del grup criminal, que s’encarregaven de dur a terme nombrosos robatoris de rellotges d’alta gamma a Calvià.
Segons ha informat aquest dissabte la Guàrdia Civil, el detingut, pertanyent al grup criminal, estava especialitzat en aconseguir els allotjaments i vehicles als altres integrants, que es traslladaven a l’illa des de diferents punts de la península o fins i tot des del seu país d’origen, Romania, per a dur a terme els fets delictius.
La detenció es va produir el dimecres passat, després del registre del seu domicili a Llucmajor, on se li van intervenir 14.000 euros en efectiu, procedents dels nombrosos fets delictius que li imputen i que s’haurien comès en les localitats de Cala D’or i Santanyí. A més, també se li ha imputat nous fets delictius al líder de l’organització, que es troba a la presó des de la seva detenció.
Fins el moment, als membres d’aquesta organització se’ls imputa la comissió de 20 robatoris de rellotges d’alta gamma per tota l’illa, valorats en més de 800.000 euros. No obstant això, la recerca continua oberta i no es descarten noves detencions.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari