societat
L’empresari gallec resident a Palma detingut per un presumpte delicte de revelació de secrets va quedar en llibertat amb càrrecs aquest dimecres, després de declarar davant la jutgessa instructora del cas Autoritat Portuària. Va ser detingut perquè se sospita que hauria tingut accés a informació de la causa, a pesar que està sota secret sumarial.
A finals del mes de juliol diversos membres de la cúpula d’Autoritat Portuària, entre ells qui era el president en aquell moment, Joan Gual de Torrella, varen ser detinguts per presumptes irregularitats en les concessions nàutiques. La investigació continua des de llavors sota secret de sumari.
Cercador |
El port de Ciutadella roman tancat des de dijous
Demanen fer-lo de manera virtual com es fa amb altres estudis per evitar contagis de Covid-19
Fins al 30 de gener només es podrà entrar i sortir de l'illa per una causa justificada que s'haurà d'acreditar amb la documentació pertinent.
Una dona de 49 anys, ferida greu per la caiguda de la coberta d'un establiment d'autorentat a Palma