Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Van detenir l'home com a presumpte autor d'un delicte de corrupció de menors i van intervenir un ordinador i un disc dur
149
La Policia Nacional va detenir dijous passat un home de 67 anys, com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors, per la tinença de material audiovisual de contingut pedòfil, i va donar per finalitzada l’operació TOLE, contra la tinença i distribució de pornografia infantil.
La invesitgació té el seu origen en el grup de judicial de Palma contra la tinença i distribució de material d’explotació sexual infantil a través d’Internet, amb col·laboració a la Unitat Central de Ciberdelinqüència de la Comissaria General de Policia Judicial de Madrid.
Els agents van tenir coneixement que a través de diferents xarxes es produïen intercanvis d’arxius amb contingut d’abús sexual infantil i que s’havia convertit en un dels serveis d’internet més utilitzats per a intercanviar, distribuir i descarregar arxius de contingut pedòfil. Aquestes xarxes permeten posar en contacte a usuaris en qualsevol part del món i compartir entre ells pràcticament qualsevol tipus d’arxiu, incloent-hi vídeos, imatges, música, programes o documents.
Els policies després d’analitzar la informació recaptada després del ciberpatrullatge en les xarxes, van localitzar a Palma un home que procedia a la descàrrega i distribució de nombrosos arxius de contingut pedòfil, i comptabilitzaren més de 600 arxius entre octubre de l’any 2022 fins a l’actualitat. Els agents van identificar el presumpte autor i van realitzar una entrada i registre en l’immoble del detingut i l’aconseguiren detenir com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors, i intervingueren un ordinador i un disc dur.
Al detingut li consten antecedents policials anteriors als fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals