Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El presumpte autor accedia des del seu ordinador mitjançant xarxes d'intercanvi d'igual a igual
267
La Policia Nacional ha detengut un home a Palma per presumpta tinença i distribució de material pornogràfic infantil. De moment, s’han identificat 256 arxius il·lícits, si bé en podrien ser molts més. Els agents tenen pendent d’analitzar entre 600.000 i dos milions de fitxers.
La investigació la va iniciar el Grup de Delinqüència Econòmica i Tecnològica de Palma per petició de la Unitat Central de Ciberdelinqüència. Va ser en el marc d’una operació contra la distribució de material d’aquest tipus. Els agents varen comprovar com el detingut accedia i compartia presumptament arxius il·legals amb gent de tot el món, mitjançant el sistema peer to peer; és a dir, una xarxa descentralitzada d’intercanvi de fitxers d’igual a igual.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles