La Guàrdia Civil ha arrestat un home de 40 anys d’edat, com a presumpte autor de tres robatoris amb força en dues gasolineres de Bunyola. A principis de juliol es van denunciar tres robatoris en aquests establiments, tots ells amb un mateix modus operandi, segons ha apuntat la Benemèrita en una nota de premsa. L’autor usava una força desmesurada per forçar les reixes d’accés, causava nombrosos danys materials a les portes i sempre es duien a terme en horari nocturn, quan els establiments estaven tancats.
Els guàrdies civils van arribar a la conclusió que els tres robatoris van ser comesos per la mateixa persona. Una vegada realitzades nombroses gestions i revisades les càmeres de seguretat, van identificar un home, de nacionalitat espanyola i veí de Sóller i amb antecedents per fets similars, com el possible autor dels fets investigats. En el moment de la detenció, en la qual va participar una gendarme francesa que presta servei en les patrulles internacionals a Sóller, els agents van poder recuperar més de 30 dècims del sorteig d’estiu de l’ONCE, que van ser sostrets en el darrer robatori.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular