Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Se l'acusa d'un presumpte tràfic de drogues, i ja té antecedents policials
Imatge dels dàtils d'haixix expulsats pel passatger detingut. / Guàrdia Civil.
146Dijous passat es va detenir un home de 40 anys a la zona d’arribades de l’Aeroport de Palma, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Així ho comunica en nota de premsa aquest dimarts la Guàrdia Civil. El detingut duia 89 dàtils d’haixix al seu cos, amb un pes final de 900 grams.
Les sospites començaren quan en una inspecció al passatge d’un vol procedent de la Península, es va observar una persona que actuava de manera estranya. Durant la identificació del passatger van comprovar que tenia diversos antecedents policials. En demanar-li pel motiu del viatge, va donar als agents dades sense sentit i de manera incongruent.
Davant la sospita que pogués transportar alguna substància estupefaent, se li va fer una prova radiològica, en la qual van veure la presència de cossos estranys a l’interior de l’organisme del sospitós, moment en el qual es va procedir a la detenció del passatger conjuntament amb el Servei de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària, així com el seu trasllat a l’Hospital de Son Espases per a l’expulsió de les substàncies i assistència sanitària.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors