La matinada de dimecres la guàrdia civil va sorprendre en una papereria des Mercadal un home de 30 anys que presumptament estaria perpetrant un robatori. En veure els agents aquest va intentar fugir, però finalment va ser detingut en un carrer adjacent.
El botí que li van confiscar constaria de diners de la caixa enregistradora, material d’oficina i un aspirador.
La matinada de dimarts també se li atribueix un altre robatori a Es Mercadal, a la pastisseria Cas Sucrer, amb un modus operandi similar.
A més els agents investiguen la seva implicació en altres robatoris recents a Ciutadella, Ferreries i Alaior.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés