Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Va haver de ser reduït per quatre policies nacionals a causa de la seva agressivitat, afavorida, presumiblement, per la ingesta d'alcohol i substàncies estupefaents
149
La Policia Local de Ciutadella ha detingut un home de 34 anys per un presumpte delicte de resistència i desobediència greu als agents de l’autoritat. Els fets es produïren a la coneguda zona d’oci de Cales Piques.
El detingut, d’origen colombià i resident a Ciutadella, va ser convidat pels agents a posar-se la mascareta i a identificar-se. L’home va reaccionar de manera agressiva, tot insultant els policies i amenaçant-los de mort, presumiblement per la ingesta d’alcohol i altres substàncies estupefaents. La sospita es va veure confirmada en el posterior escorcoll personal del detingut, en el decurs del qual se li va confiscar 1 gram de cocaïna.
Efectius del Cos Nacional de Policia van ajudar els agents locals a reduir el detingut, després que aquest es llançàs sobre ells amb la intenció d’agredir-los. L’home va ser atès al Centre de Salut del Canal Salat, on el personal mèdic li va haver de subministrar medicació per calmar de la seva agressivitat.
El detingut serà posat a disposició del Cos Nacional de Policia per finalitzar les diligències i gestions d’estrangeria i passar a disposició judicial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons