Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'home va coaccionar les víctimes perquè li enviassin més imatges i vídeos de caràcter sexual
129
La Policia Nacional a Palma ha detingut un home espanyol de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de coaccions a través d’una coneguda xarxa social.
El grup de Delictes Tecnològics de la Policia Nacional, va rebre una denúncia a finals de novembre de l’any passat, en la qual una dona exposava que un usuari d’una famosa xarxa social de fotos havia contactat amb ella en el seu perfil personal per donar-li unes certes dades personals i indicar-li que havia tingut accés a unes fotografies íntimes seves. A la vegada, li enviava una captura d’una foto en la qual la víctima apareixia nua.
Després d’això, l’interlocutor li va donar un ultimàtum perquè o bé el proveís de més fotografies de la mateixa índole o “passar una bona estona” a canvi de “deixar les coses com estan” i evitar que les difongués. La denunciant no hi va accedir, el va bloquejar i va presentar una denúncia.
En les investigacions realitzades pels agents, es va aconseguir acreditar qui n’era el presumpte autor i es va descobrir que a principis de l’any 2021 una altra jove havia denunciat un usuari de la famosa xarxa social que l’havia amenaçat de la mateixa manera: s’havia posat en contacte amb ella i li sol·licitava més fotos de caràcter sexual. La va amenaçar que si no ho feia, les difondria a la seva feina. Així, van comprovar que els perfils de la xarxa social eren falsos i creats per la mateixa persona.
La denunciant de l’any 2021 resulta ser família de l’investigat i la segona denunciant, una persona pròxima. Les víctimes estan molt afectades i han sofert un alt grau d’ansietat per temor a la difusió de les imatges, a més de sentir-se enganyades pels falsos perfils de la xarxa social. Totes dues han manifestat la intenció de sol·licitar una ordre d’allunyament i de comunicació.
Amb tota aquesta informació, els agents van aconseguir identificar l’home, i van procedir a detenir-lo aquest passat dimarts com a presumpte autor d’un delicte de coaccions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19