L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'home va coaccionar les víctimes perquè li enviassin més imatges i vídeos de caràcter sexual
117
La Policia Nacional a Palma ha detingut un home espanyol de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de coaccions a través d’una coneguda xarxa social.
El grup de Delictes Tecnològics de la Policia Nacional, va rebre una denúncia a finals de novembre de l’any passat, en la qual una dona exposava que un usuari d’una famosa xarxa social de fotos havia contactat amb ella en el seu perfil personal per donar-li unes certes dades personals i indicar-li que havia tingut accés a unes fotografies íntimes seves. A la vegada, li enviava una captura d’una foto en la qual la víctima apareixia nua.
Després d’això, l’interlocutor li va donar un ultimàtum perquè o bé el proveís de més fotografies de la mateixa índole o “passar una bona estona” a canvi de “deixar les coses com estan” i evitar que les difongués. La denunciant no hi va accedir, el va bloquejar i va presentar una denúncia.
En les investigacions realitzades pels agents, es va aconseguir acreditar qui n’era el presumpte autor i es va descobrir que a principis de l’any 2021 una altra jove havia denunciat un usuari de la famosa xarxa social que l’havia amenaçat de la mateixa manera: s’havia posat en contacte amb ella i li sol·licitava més fotos de caràcter sexual. La va amenaçar que si no ho feia, les difondria a la seva feina. Així, van comprovar que els perfils de la xarxa social eren falsos i creats per la mateixa persona.
La denunciant de l’any 2021 resulta ser família de l’investigat i la segona denunciant, una persona pròxima. Les víctimes estan molt afectades i han sofert un alt grau d’ansietat per temor a la difusió de les imatges, a més de sentir-se enganyades pels falsos perfils de la xarxa social. Totes dues han manifestat la intenció de sol·licitar una ordre d’allunyament i de comunicació.
Amb tota aquesta informació, els agents van aconseguir identificar l’home, i van procedir a detenir-lo aquest passat dimarts com a presumpte autor d’un delicte de coaccions.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues