Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El menjar constava de llamàntol i botelles de xampany
Imatge d'arxiu.
165La Policia Nacional ha detingut un home a Eivissa per un delicte d’estafa després de negar-se a pagar un sopar que hauria consumit, el qual ascendia a 1.300 euros. En una nota de premsa, la Policia explica que els fets van ocórrer dimecres passat en un restaurant d’Eivissa, quan un client va anar a sopar, i després de consumir el menjar, que constava de llamàntol i botelles de xampany, es va negar a abonar la factura, la qual ascendia a gairebé 1.300 euros.
Els empleats van avisar la Policia i una vegada van arribar els agents, els treballadors van explicar que l’home va fer en diverses ocasions l’acte de pagar amb el seu telèfon mòbil, però que sempre rebutjava el càrrec. L’home va manifestar que tenia diners, però que es negava a abonar la quantitat de 1.300 euros, sense donar més explicacions. Entre les seves pertinences portava diverses targetes bancàries amb les quals es negava a pagar. Els agents, en veure allò, van procedir a la detenció del presumpte autor per un delicte d’estafa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat