Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Van trobar amagat en el vehicle i entre les pertinences diverses paperines de cocaïna, dos telèfons mòbils i diners en efectiu
128
La Policia Nacional detén un jove de 23 anys, a Manacor, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, contra la seguretat viària i falsedat documental, per tenir droga preparada per la seva venda i no tenir el permís de conducció.
Els fets van tenir lloc el passat diumenge, a la plaça Indústria de Manacor, quan una patrulla de la Policia Nacional que estava sancionant una persona, va observar un vehicle que quan va veure els agents es va posar nerviós i va anar per un carrer contra direcció, fins que el van obligar a aturar el cotxe. Se li va fer un escorcoll i es va trobar amagat en el vehicle i entre les pertinences diverses paperines de cocaïna, dos telèfons mòbils i diners en efectiu.
Els agents van sol·licitar el permís de conduir al jove, qui els hi va entregar un document fals. Per tot això, els agents van procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, falsedat documental i contra la seguretat viària.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents