Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La víctima, de 32 anys i d'origen marroquí, ha ingressat en estat greu a Son Espases, però la seva vida no corre perill
63
La Guàrdia Civil ha detingut un jove britànic de 28 anys per, presumptament, haver apunyalat l’amant de la seva parella, en el nucli del Toro, a Calvià. La víctima, de 32 anys i d’origen marroquí, ha ingressat en estat greu a Son Espases, però la seva vida no corre perill.
D’acord amb fonts pròximes als fets i segons ha avançat el “Diario de Mallorca”, tot ha ocorregut al domicili de la parella, passades les quatre de la matinada d’aquest divendres. Pel que sembla, l’agressor va entrar en el domicili i, després de veure la víctima amb la seva parella, presumptament el va apunyalar.
Una patrulla de la Guàrdia Civil es va desplaçar fins a l’indret en qüestió i va procedir a l’arrest del jove britànic. Al detingut, li imputen un delicte de temptativa d’homicidi i està en espera de passar a disposició judicial.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc