Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els fets van ocórrer el passat 13 d'agost de matinada, quan el presumpte agressor ferí amb un ganivet "de grans dimensions" l'espatlla de la víctima, que va rebre punts de sutura
Imatge d'arxiu.
31La Policia Nacional d’Eivissa ha detingut un home de 21 anys d’origen colombià per presumptament apunyalar un altre jove en un local d’oci nocturn. La detenció es va produir el dissabte passat a les 13.30 hores, després d’una recerca que va permetre localitzar el presumpte agressor, que està acusat de temptativa d’homicidi, a un cèntric carrer de la ciutat eivissenca.
Els fets van ocórrer el 13 d’agost a les 04.30 hores en un pub del centre de la ciutat d’Eivissa, on l’autor va apunyalar la víctima per darrere, quan aquesta es trobava a la porta del local, i va fugir. El detingut duia un ganivet “de grans dimensions” amb el qual va causar la ferida a l’espatlla dreta de la víctima, que va haver d’acudir al centre mèdic per rebre punts de sutura. Un testimoni que va presenciar els fets va sortir en defensa de la víctima i va tancar la porta de l’establiment per evitar mals majors.
Els agents policials es van entrevistar amb el jove ferit, que va presentar una denúncia, i també van obtenir la declaració del testimoni. Una vegada finalitzats els tràmits en dependències policials, el presumpte agressor ha passat a disposició judicial.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç