Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El persona sanitari assegura que les agressions, físiques o verbals, són constants i que augmenten sobretot els mesos d'estiu
Eren les 3.30 hores quan els tècnics del 061 varen rebre l’avís. Un jove de 20 anys es trobava inconscient en el seu hotel de s’Arenal després d’haver begut alcohol. Quan el varen reanimar va colpejar a la sanitària a la cara.
Immediatament, activaren el protocol de seguretat i donaren avís a la policia. Ell va quedar detingut.
Asseguren que les agressions, físiques o verbals, són constants i que augmenten sobretot els mesos d’estiu i a zones com Platja de Palma o Magaluf. El perfil de l’agressor, ens diuen, sol ser sempre el mateix: joves, estrangers i sota els efectes de l’alcohol i les drogues.
La Conselleria de Salut, el servei d’IB-Salut i la gerència del 061 han condemnat mitjançant un comunicat aquesta i qualsevol agressió als professionals del sistema sanitari. I recorden que aquest personal és considerat autoritat pública i que, en cas de ser víctimes d’una agressió, la condemna pot ser de fins a 4 anys.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys