Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
460
La Guàrdia Civil ha detengut un professor interí de l’institut IES Llorenç Garcias i Font, a Artà, per uns presumptes tocaments de caràcter sexual a una alumna de quart d’ESO. Els fets s’haurien produït el passat 13 de març dins el despatx del docent.
Segons la denúncia, el professor hauria citat l’estudiant amb el pretext de resoldre dubtes acadèmics i, una vegada allà, hauria comès els tocaments. La denúncia per un presumpte delicte d’agressió sexual es va presentar a finals de març i la detenció es va produir posteriorment, tal com ha avançat el diari Última Hora i han confirmat fonts de la investigació.
La Conselleria d’Educació i Universitats ha acordat la suspensió provisional del docent durant aproximadament tres mesos i mig, fet que implica que no podrà exercir ni percebre retribucions durant aquest període. Aquesta mesura cautelar té com a objectiu evitar qualsevol contacte amb la menor i garantir-ne la seguretat dins l’entorn escolar mentre continua la investigació.
El cas es troba en mans de l’autoritat judicial.
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés