Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
En el que portem d'any han arribat a Formentera 8 barques amb un total de 100 persones a bord interceptades
La primera pastera ha desembarcat a la platja des Copinà a la mitjanit. La Guàrdia Civil ha detingut finalment de matinada 9 homes després d’haver engegat un dispositiu de recerca.
La segona ha estat interceptada avui matí quan navegava prop de la Mola. A bord hi anaven 14 passatgers. El balanç és de 23 migrants arribats avui a les costes de Formentera.
Tots ells ha estat traslladats a les dependències de la Policia Nacional d’Eivissa per iniciar els seus expedients de devolució al seu país d’origen, que en tots els casos es Algèria.
La Delegació del Govern informa que tres d’ells podrien ser menors, extrem que hauria de confirmar el resultat de les proves radiològiques.
Enguany i a hores d’ara, han arribat a Formentera 8 barques amb un total de 100 persones a bord interceptades
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre