Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
En el que portem d'any han arribat a Formentera 8 barques amb un total de 100 persones a bord interceptades
La primera pastera ha desembarcat a la platja des Copinà a la mitjanit. La Guàrdia Civil ha detingut finalment de matinada 9 homes després d’haver engegat un dispositiu de recerca.
La segona ha estat interceptada avui matí quan navegava prop de la Mola. A bord hi anaven 14 passatgers. El balanç és de 23 migrants arribats avui a les costes de Formentera.
Tots ells ha estat traslladats a les dependències de la Policia Nacional d’Eivissa per iniciar els seus expedients de devolució al seu país d’origen, que en tots els casos es Algèria.
La Delegació del Govern informa que tres d’ells podrien ser menors, extrem que hauria de confirmar el resultat de les proves radiològiques.
Enguany i a hores d’ara, han arribat a Formentera 8 barques amb un total de 100 persones a bord interceptades
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal