Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Amb aquest mètode, la banda hauria estafat més d'un milió d'euros a una vintena de víctimes de deu països diferents
Imatge de l'operació del Cos Nacional de Policia per desarticular l'organització criminal de l'estafa de l'amor
277La Policia Nacional ha detingut a Mallorca 15 persones que formen el gruix d’una organització criminal dedicada a executar de manera online l’anomenada estafa de l’amor. Amb aquest mètode, la banda hauria estafat més d’un milió d’euros a una vintena de víctimes de deu països diferents.
La Policia destaca que és una de les majors operacions en el marc de la lluita contra la ciberdelinqüència a la Unió Europea.
A més dels 15 detinguts a Palma, n’hi ha un a fora. Entre aquests, dos dels líders de l’organització; un dels quals, un home de 27 anys que es feia passar per un soldat nord-americà destinat a l’estranger. Es guanyava la confiança de les víctimes a través de perfils falsos en pàgines de cites i, durant anys, emprava tot tipus d’excuses per sol·licitar doblers a les dones, immerses en una falsa relació amorosa.
La principal víctima d’aquesta estafa denuncia haver perdut 850 mil euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106