El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El foc ha causat danys en una façana d'edifici, així com mobiliari urbà i diversos vehicles
Imatge d'arxiu.
129Detinguts dos joves, un de 19 anys i un menor d’edat, com a presumptes autors d’un delicte de danys causats per incendi en diversos contenidors, a Palma; concretament als barris d’Arxiduc, Hostalets i Son Forteza. Segons ha informat la Policia Nacional, la detenció s’ha produït aquesta matinada sobre les 05.30 hores.
A conseqüència dels incendis, s’han produït danys en diversos contenidors, una façana d’un edifici, així com mobiliari urbà i diversos vehicles que es trobaven estacionats en les proximitats. En concret, fins al moment, es tracta de cinc turismes i una motocicleta.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle