El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L’home va perdre el coneixement i té quatre vèrtebres fracturades
Foto: Policia Nacional.
169La Policia Nacional ha detengut sis homes estrangers acusats d’agredir de manera coordinada el cap de sala d’una discoteca a la Platja de Palma. Els fets varen tenir lloc la matinada d’aquest dissabte, cap a la 1.40 h, quan els agents varen ser alertats pel personal del local.
Segons el relat dels testimonis, els agressors varen colpejar la víctima sense motiu aparent i la varen deixar inconscient a terra. Tot seguit, varen fugir. Quan la víctima va recuperar el coneixement, l’home va explicar que els havia recriminat el seu comportament abans de ser atacat. Va ser traslladat a un hospital, on li diagnosticaren fractures a quatre vèrtebres i on va rebre l’alta després de ser atès.
Els agents varen muntar un dispositiu de recerca i localitzaren un dels sospitosos en un hotel proper. A partir d’aquí, identificaren la resta del grup, que compartien habitació amb ell. Dos dels detinguts presentaven ferides visibles compatibles amb una baralla.
Amb les identificacions completes i el reconeixement per part de la víctima, la Policia va detenir els sis turistes, que ja han estat traslladats a dependències policials.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran