Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L’home va perdre el coneixement i té quatre vèrtebres fracturades
Foto: Policia Nacional.
203La Policia Nacional ha detengut sis homes estrangers acusats d’agredir de manera coordinada el cap de sala d’una discoteca a la Platja de Palma. Els fets varen tenir lloc la matinada d’aquest dissabte, cap a la 1.40 h, quan els agents varen ser alertats pel personal del local.
Segons el relat dels testimonis, els agressors varen colpejar la víctima sense motiu aparent i la varen deixar inconscient a terra. Tot seguit, varen fugir. Quan la víctima va recuperar el coneixement, l’home va explicar que els havia recriminat el seu comportament abans de ser atacat. Va ser traslladat a un hospital, on li diagnosticaren fractures a quatre vèrtebres i on va rebre l’alta després de ser atès.
Els agents varen muntar un dispositiu de recerca i localitzaren un dels sospitosos en un hotel proper. A partir d’aquí, identificaren la resta del grup, que compartien habitació amb ell. Dos dels detinguts presentaven ferides visibles compatibles amb una baralla.
Amb les identificacions completes i el reconeixement per part de la víctima, la Policia va detenir els sis turistes, que ja han estat traslladats a dependències policials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera