La trobada de Corals de Gent Gran de Mallorca ha congregat gairebé 500 persones
Aquest dimecres, 22 de novembre, és Santa Cecília, patrona dels músics. Amb motiu del Dia Internacional de la Música, així, doncs, a Alcúdia s’ha celebrat aquesta fita amb la Trobada de Corals de Gent Gran de Mallorca. Gairebé 500 persones hi han participat.
A cop de veu i de piano ha començat la trobada de Corals de Gent Gran organitzada pel Consell de Mallorca. Una fita enyorada pels cantaires, que no s’havien tornat a enfilar damunt l’escenari de l’Auditori d’Alcúdia des d’abans de la pandèmia.
La fita d’enguany ha tengut una gran participació, amb un total de 10 corals d’arreu de Mallorca. Algunes provenen de diferents barriades de Palma, com es Fortí o el Camp Redó, i d’altres arriben de pobles com Capdepera o Porreres. La trobada serveix a totes les agrupacions no només d’al·licient, sinó també per aprendre les unes de les altres.
Vint cançons de tota casta han sonat avui a l’auditori, tot promovent la germanor entre pobles, a més d’una manera de viure una vellesa dinàmica i saludable.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto