Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'Associació Balear de Parkinson demana investigar-ne l'origen
Avui és el Dia Mundial del Parkinson, la segona malaltia neurodegenerativa més freqüent a tot l’Estat, després de l’Alzheimer.
Rigidesa muscular, lentitud en els moviments, deteriorament de l’equilibri i la coordinació psicomotriu… són exemples de com la malaltia de Parkinson es manifesta entre les persones que la pateixen. Una afectació a escala neurològica, però també física, que, només a les Illes, afecta unes 5.000 persones. L’Associació Balear de Parkinson demana investigar-ne l’origen.
A l’associació, fan feina diàriament per donar a conèixer la malaltia, informar-ne els pacients dels avenços científics i ajudar-los a superar les adversitats que se’n deriven.
El pròxim 16 d’abril a les 19.00 hores, celebraran un cinefòrum, amb motiu del Dia Mundial del Parkinson.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari