Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Associació Balear de Parkinson demana investigar-ne l'origen
Avui és el Dia Mundial del Parkinson, la segona malaltia neurodegenerativa més freqüent a tot l’Estat, després de l’Alzheimer.
Rigidesa muscular, lentitud en els moviments, deteriorament de l’equilibri i la coordinació psicomotriu… són exemples de com la malaltia de Parkinson es manifesta entre les persones que la pateixen. Una afectació a escala neurològica, però també física, que, només a les Illes, afecta unes 5.000 persones. L’Associació Balear de Parkinson demana investigar-ne l’origen.
A l’associació, fan feina diàriament per donar a conèixer la malaltia, informar-ne els pacients dels avenços científics i ajudar-los a superar les adversitats que se’n deriven.
El pròxim 16 d’abril a les 19.00 hores, celebraran un cinefòrum, amb motiu del Dia Mundial del Parkinson.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros