Programar amb antelació un viatge a Madrid per aquesta tardor-hivern, es complica per als menorquins, fins que no s’aprovi l’Obligació de Servei Públic prevista per mitjans setembre. Ara mateix només disposen d’una connexió diària a partir de final d’octubre. A més a més, l’horari impedeix anar i tornar el mateix dia i obliga a fer nit a la capital.
Les noves condicions de la Ruta d’Obligació de Servei Públic entre Menorca i Madrid, que fixen un mínim de dos trajectes d’anada i tornada diaris, seran vigents d’aquí a tres setmanes. El preu dels bitllets també es rebaixa a partir de novembre, que passa a ser d’uns 110€ per trajecte, poc més de 30€ per als residents.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui