S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La consellera del PSOE reitera que ha justificat les despeses econòmiques de la seva targeta institucional
La consellera d’Eivissa, del PSIB-PSOE, Marta Díaz, ha comunicat al partit la seva dimissió com a consellera insular a l’oposició. Díaz abandona la seva acta al Consell d’Eivissa després de la polèmica generada per no justificar algunes despeses quan era vicepresidenta del Consell la passada legislatura.
Durant la darrera setmana Diario de Ibiza havia publicat que la consellera del PSOE havia deixat de justificar despeses de la seva targeta institucional valorades en quantitats que superaven els 1.500 euros. La Federació Socialista d’Eivissa ha enviat un comunicat anunciat la seva dimissió. Segons expliquen la consellera ha reiterat al FSE que “totes les despeses econòmiques abonades pel Consell Insular durant la seua responsabilitat com a consellera d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals varen ser degudament justificades i autoritzades pels serveis econòmics i d’intervenció de l’administració pública”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet