Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Cranc Festival a Maó i el Mutante a Inca han aplegat l’atenció del públic que no ha acudit al Pop Rock 2025 de Palma
El Cranc Festival, en la nit d'aquest dissabte.
199A banda del Festival Pop Rock 2025 de Palma, i mentre els finalistes es disputaven el primer lloc, dos esdeveniments musicals més han tengut lloc aquest dissabte a les Illes.
A Cala Figuera, a Maó, el Cranc Festival ha presentat diferents propostes independents, repartides en tres escenaris, fins a les dues de la matinada, en la seva novena edició. Hi han desfilat una vintena de grups, en el que ha estat la tercera jornada i que es clou aquest diumenge. Han passat per l’escenari artistes com José Domingo, Perrosky i Los Jaguares de la Bahía. Els plats forts han arribat a partir de les 21.30 h: Ángeles Toledano, i els més esperats, Los Punsetes.
Des de les 17 h, el Festival Mutante ha reunit bandes emergents amb grups de renom nacional al quarter General Luque d’Inca. En aquesta segona edició, que acaba a les cinc de la matinada, hi ha una aposta tant per conjunts d’aquí com ara Pixorines i Negre, o noms de la resta d’Espanya, com Triángulo del Amor Bizarro i Carolina Durante.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre