L’incendi a diversos camions a Marcapalma obliga a confinar Son Banya
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
No tots s'han remullat, l'aigua, asseguren, encara és freda
Força gent aquest dissabte a la Platja de Ciutat Jardí. Grupets de persones, mantenint la distància de seguretat i gaudint d’un dia esplèndid de primavera. Moltes ganes de platja, per a molts la primera capbussada de l’any.
No tots s’han remullat, l’aigua, asseguren, encara és freda.
I entre els que han passat el dia a la platja, un al·lot de Madrid. Tenia ganes, diu, de sortir de la bullícia de la ciutat i banyar-se.
Per a molts aquest és el primer cap de setmana de platja, demà el bon temps continuarà i tornaran a la mar. Però la setmana que ve, la primavera recordarà que l’estiu encara no ha arribat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe