Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Mentre que uns han optat per centres comercials a cobert, d'altres han aprofitat el dia de sol
10 del matí i l’estampa a aquest centre comercial de Palma: poca gent i molts que s’ho han trobat obert de casualitat. D’altres hi van prest i amb les idees clares. La majoria aprofita per fer les compres de Nadal. Tot i que no sempre surt com un vol i no troba el que està cercant.
Perquè ja ho diu el refrà, home previngut val per dos. Per això, a poc a poc es va omplint i, a comptagotes, la gent comença a entrar.
El sol que ha lluït avui, però, acompanya per sortir al carrer, i són molts els que es decanten per centres comercials a l’aire lliure.
Una jornada per aprofitar per a fer les primeres o darreres compres de Nadal, però sobretot per passar en família.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància