Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Comencen les obres de reforçament del ferm de la calçada
El Departament de Territori i Infraestructures del Consell de Mallorca inicia a partir d’aquest diumenge 28 d’octubre les obres de reforçament del ferm de l’autovia de Palma a sa Pobla (Ma-13), concretament, entre Inca i Santa Maria del Camí. Es tracta d’una obra amb un termini d’execució de tres mesos i un pressupost total de 2.390.533,64 euros, segons informa la institució insular en un comunicat.
L’obra es durà a terme en diferents fases. En una primera actuació, que començarà diumenge i que es calcula que es perllongarà fins el 28 de novembre, el tram en què es treballarà serà el dels dos carrils en direcció a Palma, d’Inca a Santa Maria del Camí. Això suposarà que es tancarà de nit al trànsit, de diumenge a dijous, durant quatre setmanes, entre les 21.00 hores i les 06.00 hores. Un cop hagi finalitzat aquesta primera fase, s’iniciarà la segona, que consistirà a asfaltar dos carrils de l’Ma-13, però, aquesta vegada, en direcció a sa Pobla.
El termini d’execució és de tres mesos, però “cal recordar que si plou o es produeixen altres contratemps meteorològics, les obres s’hi poden veure afectades”, explica el comunicat. També “cal precisar que les nits de vigílies de festius que caiguin entre setmana no es tancarà el tram“.
Els vehicles que vinguin d’Alcúdia hauran de sortir per l’accés 25 de l’Ma-13, per agafar l’antiga carretera d’Inca (Ma-13A) i poder continuar en direcció a Palma. Un cop a l’Ma-13A, els vehicles podran optar per reincorporar-se a l’autovia per l’entrada 12, de Santa Maria del Camí, o bé per la número 8, del centre comercial de Marratxí.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €