El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els candidats que més sonen a hores d'ara per convertir-se en papes pertanyen a l'ala progressista, però també n'hi ha de conservadors o moderats
Els cardenals que elegeixen el líder espiritual dels catòlics del planeta són persones. Com a tals, tenen visions del món que són diverses. En gran manera, aquestes posicions fluctuen entre el progressisme, el conservadorisme i, entremig, la moderació. Els candidats que més sonen a hores d’ara per convertir-se en papes pertanyen a l’ala progressista. Que fossin elegits suposaria una línia continuista amb les reformes encetades pel papa Francesc, per exemple respecte dels homosexuals o de la dona dins l’Església.
Quant als conservadors, liderats per africans o estatunidencs, aposten per revertir els canvis al si del catolicisme. Els moderats, també presents al conclave, es caracteritzen segons els experts per la seva aposta per la sinodalitat proposada per Francesc, és a dir, l’experiència assembleària al si de l’Església. Ells podrien atraure el consens tant de progressistes com de conservadors.
Tradicionalista
Però alguns analistes també parlen de l’existència d’altres dos corrents més minoritaris: el diplomàtic i el tradicionalista. Aquest darrer, present entre els cardenals que rememoren el poder aconseguit per l’Església a l’Europa medieval.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran