Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Les atraccions de sa Joveria romandran obertes fins al 12 de gener
Desenes d’atraccions de tota mena conviden petits i grans a acudir a la Fira de Nadal. Hi ha qui posa a prova la seva punteria. Els millors tiradors s’enduen premi. Alguns fins i tot la claven per tot l’escaire. No hi manquen els clàssics, com els autos de xoc.
Per a qui busca emocions més fortes, la presó impressiona per la seva alçada i caiguda. L’Emporio és la novetat d’enguany a sa Joveria; l’Space Roller ha tornat, després de faltar l’any passat, també hi ha atraccions per a qui vol emocions extremes.
Fins al 12 de gener es pot repetir tant com es vulgui.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans