Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els agents, a més, han desmantellat un punt de venda de droga i han intervingut diverses quantitats d'estupefaents i diners en efectiu
Foto d'arxiu d'un vehicle de la Policia Nacional.
260La Policia Nacional ha detingut algunes persones i ha confiscat diverses quantitats d’estupefaents en una operació antidroga duta a terme l’horabaixa d’aquest dijous en la zona de Llevant, a Palma.
Fonts policials han indicat que la investigació ha estat feta pel Grup II d’Estupefaents de la Prefectura Superior de Policia de les Balears.
Els agents han arrestat diverses persones, han desmantellat un punt de venda de droga i han intervingut diverses quantitats d’estupefaents i diners en efectiu.
El dispositiu policial, que s’ha desplegat a l’horabaixa d’aquest dijous, ja ha finalitzat. No obstant això, les investigacions continuen obertes i no es descarten més detencions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte