Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Ocupava la naveta central de la triple que estan excavant des de l'any 2016
Consolidar i restaurar la naveta central de les tres navetes adossades del poblat des Turassot, excavada l’any passat, és la principal tasca de l’equip de persones que aquests dies fa feina al que és considerat un dels poblats més importants de l’edat de bronze a Mallorca. Pels ossos i ceràmiques que s’han trobat al seu interior, els arqueòlegs han conclòs que aquest espai feia les funcions de carnisseria. La consolidació del mur central que xapa la naveta i la recol·locació de pedres dels murs laterals, permetrà veure més bé com era realment aquest espai.
El poblat des Turassot consta d’una dotzena de navetes de les quals només se n’han excavades dues. Qui el vulgui conèixer, i amb inscripció prèvia, dia 19 es farà una jornada de neteja i visita guiada a l’espai que estarà oberta a tots els públics.
Inscripcions: http://rutaarqueologica.sencelles.cat/
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys