Són 16 obres amb un elevat valor patrimonial i que han estat donades desinteressadament per quatre particulars amb l’objectiu que tota la població eivissenca les pugui gaudir.
Una de les donacions ha estat una obra pictòrica de Ramón Medina Tur, exiliat a Cuba durant la guerra.
Una obra del pintor Vicent Calbet ha estat l’aportació d’un altre donant, qui ha destacat la importància de conservar aquestes obres per arribar a entendre i conèixer part de la història d’Eivissa.
Uns quadres que l’any que ve s’exposaran a la segona part de la mostra “Feim Patrimoni”: una oportunitat per acostar-se a la riquesa patrimonial i artística de l’arxiu municipal.
Aquesta crida a la ciutadania —que mai no s'havia fet a Espanya i en la qual el Ministeri està interessat— és una iniciativa conjunta de la UIB i l'EAPN