Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Segons el metge presidencial, el president nord-americà es troba molt bé
Amb un vídeo agraint el suport rebut, Donald Trump assegura que es troba bé, però que es vol assegurar que les coses funcionen. S’ha publicat minuts després que el president dels Estats Units va sortir caminant de la Casa Blanca per anar a l’hospital militar Walter Reed en helicòpter.
Segons el metge presidencial Sean Conley, Trump es troba molt bé, no necessita oxigen addicional i ha iniciat teràpia amb Redemsivir, de la qual ja n’ha rebut la primera dosi. Ahir se li administrà una dosi de vuit grams d’anticossos de la farmacèutica Regeneron.
Trump, de 74 anys, i la seva dona Melania donaren positiu dijous vespre després d’haver estat en contacte amb una estreta col·laboradora del seu gabinet. Tot seguit, es posaren en quarantena. El candidat demòcrata a la presidència Joan Biden, que ha donat negatiu en la prova de COVID-19, ha assegurat que resa per la ràpida recuperació del president i ha demanat que es prengui seriosament la pandèmia.
Biden continua amb la campanya sense Trump al calendari i ha assegurat que, si arriba al poder, ampliarà els beneficis mèdics per als majors, i farà gratuït l’ensenyament universitari públic per a rendes de manco de 125 mil dòlars anuals. Els Estats Units encapçalen la llista de països més afectats per la COVID-19: ja sumen 7,3 milions de casos i més de 209 mil morts des de l’inici de la pandèmia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui