Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un cotxe topa contra una barrera al Passeig Marítim; i un altre, contra un arbre a Son Armadams
Aparatós accident al passeig Marítim de Palma en la matinada d’aquest diumenge. L’únic vehicle implicat ha quedat penjant d’una barana. La conductora, una jove de 26 anys, superava amb escreix la taxa d’alcoholèmia permesa. Segons els testimonis, el cotxe, que circulava pel carril esquerre, va travessar, de sobte, els tres carrils; també el passeig per a vianants, per acabar finalment xocant contra la barrera que dona a la platja.
Poc després, els bombers actuaven en un altre accident. El conductor del vehicle, que també circulava sota els efectes de l’alcohol, s’ha estavellat contra aquest arbre, al carrer Federico García Lorca, a l’altura de l’Auditòrium de Palma. Després de l’impacte, ha començat a sortir fum del cotxe, que finalment s’ha calat foc.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat