Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Els Mossos han indicat que totes les hipòtesis sobre les motivacions d'aquest incident continuen obertes
Els Mossos d’Esquadra han detingut dues persones acusades d’haver accedit amb el seu vehicle a l’interior de la Terminal 1 de l’aeroport del Prat, a Barcelona. A hores d’ara, l’aeròdrom barceloní torna a operar amb normalitat després que els TÉDAX hagin descartat que el turisme dugués explosius.
Els Mossos han indicat que totes les hipòtesis sobre les motivacions d’aquest incident, que ha tengut lloc al voltant de les 5 de la matinada, continuen obertes perquè un dels detinguts ha fet una proclama de tipus islamista en ser arrestat.
Els acusats són dos homes de nacionalitat albanesa, dels quals no hi ha antecedents per radicalització islamista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat