Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Donaran el 5 per cent dels beneficis per la venda del calçat a l'associació Per la Mar Viva
Dos dissenyadors menorquins han començat a comercialitzar avarques amb material reciclat. Són les que tots acostumam a comprar l’estiu, però amb una notable diferència. La sola està feta a partir dels residus plàstics recuperats de la costa i la mar.
Són bòtils de plàstic recollits del litoral menorquí per l’associació Per la Mar Viva. Uns residus extrets de la mar que es reciclen i que acaben transformats en sola d’avarques. Després de moltes proves per aconseguir el producte, dos dissenyadors menorquins han començat a comercialitzar aquest calçat reciclat amb el plàstic que recullen els voluntaris de l’associació. Es necessiten tres bòtils de plàstic, que es trituren, per fer-ne la sola.
Els dos impulsors d’aquestes avarques, Nico Anglada i Clara Capó, van començar a idear el producte en un viatge a Àfrica.
L’empresa donarà el 5% dels beneficis de la venda de les avarques a l’associació Per la Mar Viva.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària