Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Un home britànic de 73 anys ha mort i 30 persones han resultat ferides, set de les quals crítiques
Un britànic de 73 anys va perdre la vida i 30 persones van resultar ferides, entre elles set en estat crític, quan un avió de l’aerolínia Singapur Airlines que volava aquest dimarts de Londres a Singapur va ser sacsejat per “fortes turbulències”. Dos espanyols es troben entre els 211 passatgers afectats, després que l’aerolínia ha actualitzat dades sobre l’incident i ha emès una llista amb les nacionalitats dels passatgers, la majoria de nacionalitat australiana (56), britànica (47) i de Singapur (41), entre d’altres. No obstant això, la companyia no ha especificat les nacionalitats dels ferits, ni la dels 18 membres de la tripulació.
L’aeronau, un Boeing 777-300 ER, va partir de l’aeroport londinenc de Heathrow amb destinació Singapur i 10 hores després d’enlairar es va trobar amb unes “turbulències extremes”. El pilot va demanar, després de detectar una emergència mèdica, aterrar d’emergència en l’aeroport de Suvarnabhumi a Bangkok, on va aterrar al voltant de les 15.45 hora local (8.45 GMT).
En una roda de premsa nocturna, el director de la companyia pública Aeroports de Tailàndia, Kittipong Kittikachorn, va dir que la víctima mortal podria haver mort per un atac cardíac i va indicar que els ferits, inclosos passatgers amb contusions cranials, van ser ingressats en un hospital de Bangkok.
“Quant a l’avió, des de fora sembla estar bé. Però per dins és un desastre. (…) Els van servir el berenar (quan es va produir la turbulència de l’aire), però la majoria de les persones amb les quals vaig parlar estaven assegudes amb el cinturó de seguretat posat”, va declarar Kittipong als mitjans.
En un vídeo publicat en les xarxes socials, s’aprecia l’interior de l’avió amb el sostre parcialment caigut, cops en els portamaletes superiors i els passadissos replets de mantes, papers i paquets de menjar, així com rastres de sang.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç