Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Dos hotels de Menorca acolliran el miler d'alemanys que participaran de la prova pilot de turisme a final de mes
La patronal hotelera de Menorca ha mobilitzat un grup de joves estudiants perquè, conjuntament amb empresaris de l’illa, puguin redissenyar l’estratègia de promoció turística de cara als propers anys.
Aquesta proposta pretén ser complementària del pla de promoció que ja ha reorientat la Fundació Foment del Turisme, participada en part per l’administració, i que posa el seu focus immediat en vendre’s com a destinació segura per atreure turisme nacional i alemany.
En aquest sentit, la patronal considera molt positiu el pla pilot, que permetrà acollir a Menorca, a final de mes, un miler de turistes alemanys.
S’hauran d’habilitar dos hotels per allotjar-los, encara que serà el mateix turoperador qui els escolleixi.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma