Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Un d'ells li va clavar una ganivetada i va ser detingut
Foto: Guàrdia Civil.
241La Guàrdia Civil va detenir aquest dilluns un menor i en va investigar un altre, com a presumptes autors d’un delicte de lesions greus, per apunyalar-ne un tercer, el passat cap de setmana a Petra. Mentre els joves celebraven les festes de Carnestoltes, es va iniciar una brega. Quan intentaven separar-los, l’ara detingut va treure una navalla i va agredir la víctima, moment que l’investigat va aprofitar per a donar-li una coça forta al cap.
Després d’això, els agressors van fugir ràpidament del lloc. Tot d’una, es van desplaçar a la zona serveis d’emergències per atendre el ferit, qui va ser finalment traslladat fins a l’Hospital de Manacor, amb pronòstic greu. Després d’això, agents de Vilafranca van identificar els agressors, tots dos menors. El jutge va declarar la posada en llibertat del detingut.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo