Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Ja hi ha 300 pagesos que han tramitat les subvencions
Dos milions d’euros recaptats amb l’impost de turisme sostenible es destinaran a ajudes directes per als pagesos. L’objectiu del Govern és millorar el patrimoni i el paisatge agrari de les Illes. De moment, ja hi ha 300 pagesos que han tramitat les subvencions.
La subvenció està destinada a explotacions petites, de menys de dues hectàrees o amb parcel·les molt distribuïdes en el territori, i servirà per mantenir-les. Amb ella es vol reconèixer la seva aportació al paisatge de l’illa i com a reclam turístic. Representen, segons el Govern, un valor afegit i, per això, s’ha d’evitar que desapareguin.
Les ajudes van des dels 150 euros per hectàrea fins a un màxim de 5.000 euros per explotació, que gestionarà el Fogaiba. De moment ja hi ha 300 pagesos que han tramitat les subvencions. Hi ha temps per demanar-les fins al dia 31 de gener. Els pagesos celebren que reconeguin la seva aportació a la imatge de les Illes, i diuen que el turisme i el món agrari estan interconnectats.
En total seran dos milions d’euros, però que l’any que ve la xifra augmentarà fins al 11 milions entre les ajudes gestionades pel Govern i les dels Consells Insulars.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades