Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Han ingressat a Son Espases amb politraumatismes
Foto: Bombers de Mallorca.
191Dos motoristes, un jove de 26 anys i un menor de 14, han resultat ferits de gravetat, després de caure per un terraplè de devers quatre metres a Sóller. Segons ha informat el SAMU061, el succés ha tingut lloc passades les 7 del matí d’aquest diumenge, en el quilòmetre 51 de la carretera MA-10.
Després de rebre l’alerta, des del Centre de Coordinació d’Urgències Mèdiques, tot d’una s’han activat dues ambulàncies de Suport Vital Avançat del 061, un metge del PAC mòbil, bombers i Policia Local de Sóller per atendre els ferits.
Tots dos han estat finalment traslladats fins a l’Hospital de Son Espases, en estat greu, amb politraumatismes.
⚠️ Accident de moto a Sóller.
🚒 Hem estabilitzat les dues víctimes i han estat traslladades amb politraumatismes a l’hospital pel 061.
🚨 Ha actuat el parc de Sóller i també la Policia Local i la Guàrdia Civil. pic.twitter.com/3HTqS5150V
— Bombers de Mallorca (@BombersdeMca) November 24, 2024
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar