Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Han ingressat a Son Espases amb politraumatismes
Foto: Bombers de Mallorca.
173Dos motoristes, un jove de 26 anys i un menor de 14, han resultat ferits de gravetat, després de caure per un terraplè de devers quatre metres a Sóller. Segons ha informat el SAMU061, el succés ha tingut lloc passades les 7 del matí d’aquest diumenge, en el quilòmetre 51 de la carretera MA-10.
Després de rebre l’alerta, des del Centre de Coordinació d’Urgències Mèdiques, tot d’una s’han activat dues ambulàncies de Suport Vital Avançat del 061, un metge del PAC mòbil, bombers i Policia Local de Sóller per atendre els ferits.
Tots dos han estat finalment traslladats fins a l’Hospital de Son Espases, en estat greu, amb politraumatismes.
⚠️ Accident de moto a Sóller.
🚒 Hem estabilitzat les dues víctimes i han estat traslladades amb politraumatismes a l’hospital pel 061.
🚨 Ha actuat el parc de Sóller i també la Policia Local i la Guàrdia Civil. pic.twitter.com/3HTqS5150V
— Bombers de Mallorca (@BombersdeMca) November 24, 2024
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat