Els dos ferits són homes, que han ingressat al Mateu Orfila amb politraumatismes
Dos motoristes es troben en estat molt greu després de xocar frontalment al quilòmetre 8 de la carretera de Fornells, a Menorca. L’accident ha tingut lloc devers les 9 del matí, molt prop de l’ermita de Fàtima, per causes que encara es desconeixen.
Els ferits són dos homes, de 52 i 63 anys, que han hagut de ser traslladats a l’Hospital Mateu Orfila. Tots dos han patit politraumatismes, han hagut de passar per quiròfan i a hores d’ara es troben ingressats a la Unitat de Cures Intensives, en estat molt greu.
A causa del sinistre, la carretera de Fornells s’ha vist afectada. S’ha hagut de tallar aquest tram de la carretera durant més d’una hora i els cotxes han hagut de ser desviats pel Camí de Sa Boval.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses