Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Quatre incendis han estat actius al mateix temps aquest dimarts a l'illa
Quatre incendis han estat actius al mateix temps aquest dimarts a Mallorca, a quatre punts diferents de la serra de Tramuntana. Els equips d’extinció han hagut d’actuar alhora a Cala en Basset, Cala Tuent, Formentor i Tossals Verds. Els Bombers i l’IBANAT s’han hagut de desplaçar d’una zona a l’altra per atendre tots els focs.
El capvespre d’aquest dimarts se n’han declarat dos de nous. Devers les 18.00 hores començava a cremar a la zona de Tossals Verds, entre Bunyola i Alaró.
Pocs minuts abans de les 17.00 hores, s’iniciava un nou focus a Andratx, concretament al Puig d’en Farineta de Sant Elm. Devers les 20.00 hores s’ha donat per controlat i ha afectat quasi tres hectàrees de pinar. Tot fa indicar que aquest incendi hauria estat intencionat ja que el seu inici ha estat al costat del camí que es dirigeix cap a la Trapa. En aquest incendi hi han actuat per terra Bombers de Mallorca, Ibanat i Protecció Civil. I per aire ho han fet dos hidroavions i un helicòpter.
Pel que fa a l’incendi als Tossals Verds, finalment ha quedat extingit a les 07.00 hores de dimecres i ha cremat 0,06 hectàrees.
Extingit el darrer dels tres focus de Formentor
Estabilitzat l’incendi a Cala Tuent que ha cremat 50 hectàrees
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet